În România, Judecata de Apoi se mai amînă un pic

Harold Camping e un predicator din Oakland, California care e absolut sigur de a doua venire pe lume a Mantuitorului. Americanul spune ca pe 21 mai, in jurul orei 18, 2% din populatia lumii va fi imediat trimisa in Rai. Restul vom ajunge direct in Iad. (via Ultima teorie. Judecata de Apoi vine pe 21 mai. Afla la ce ora in Moldova.)

Dragul meu Harold, azi m-am trezit mai devreme ca de obicei. Eram hotărît să mă încadrez în cele două procente. Nu cred c-am izbutit, era deja coadă la înscrieri. În cele din urmă am avut o revelaţie şi m-am destins: aici la noi, în România, sîntem cu cel puţin 100 de ani în urmă. Aşadar, ar mai fi ceva timp de aşteptat! Pe data viitoare!

Lasă un răspuns

